GNOM

Gry Bitewne, Karciane, Planszowe

Ogłoszenie


#1 2016-07-29 22:14:13

Mamut

Zwykły człowiek

Zarejestrowany: 2015-06-16
Posty: 2
Punktów :   

Turniej OldHammer! 27.08!

I. INFORMACJE WSTĘPNE:
Data:  9 Lipca 2016 (sobota)
Miejsce: Sklep Hobbistyczny Gnom; Bielsko-Biała 3 maja 3/3
Format: 1850 Classic Hammer
Wpisowe: 10 zł
Ramówka: Zapisy 10:00 - 10:25
Gra I - 10:30 - 13:00
Gra II - 13:05 - 15:35
Gra III - 15:40 - 18:10
Wyniki - 18:30

II. NAGRODY:
Bony do wydania w sklepie Gnom, nagroda gwarantowana dla pierwszego miejsca nagrody losowane między resztą graczy, wysokość i ilość nagród zależy od frekwencji.
W wypadku większej frekwencji (od ok. 8 osób) dodatkowa nagroda za najlepszą hobbistykę.

III. TWORZENIE ARMII:
-Format punktowy to 1850 pkt
-Dopuszczone są wszystkie aktualne Kodeksy wydane przez Games Workshop
-Obowiązują oficjalne FAQ oraz PKZ
-Dopuszczeni są bohaterowie specjalni
-Zakaz proksowania
-Tylko battle forge armies (standardowy FOC)
-Dopuszczone są jednostki z podręczników Imperial Armour/Forge World posiadające przy opisie znaczek „Warhammer 40000, wymagane jest, aby gracz posiadał oryginalne modele lub bardzo dobrze skonwertowane samoróbki, modele te muszą być w pełni pomalowane, gracz musi przy sobie również posiadać zasady do tych jednostek
-Przy korzystaniu z fortyfikacji wymagane są odpowiednie podręczniki do danego modelu (stronghold assault)
-Co do konwersji FW, model musi wyglądać tak by prezentował sobą swoje zasady i był w 100% WYSWIG'owy. -jednostki Fw/IA nie mogą się powtarzać i mogą być wystawione tylko dwie jednostki IA/FW w podstawowych armiach (posiadających kodeksy)
-Dopuszczone są IA/FW listy z wyjątkami: Imperial Guard Siege Regiment (lista może się poszerzać w czasie)
-Nie używamy zasad Death From The Skies(dodatkowych zdolności lataczy i air superiority)
-Z racji formatu BEZ MODELI typu Lords of War

OLD HAMMER
Tu ogólne zasady http://www.belloflostsouls.net/wp-conte … hammer.png
W skrócie - Jeden, rulesbookowy FOC, bez ally, bez formacji, tylko troops jest scoring (ich dedyki nie).
Zasady ogólne:

- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nieujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Bezpodstawne awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.


IV. MISJE:
Gramy mieszane misje, eternal war jako główną losowaną przez sędziego i dodatkowo maelstorm, zasady tactical objectives:

- Losujemy rozstawienie i misje Eternal War

- ustawiamy znaczniki do wylosowanej misji Eternal War, brane są one tylko pod uwagę przy misji wylosowanej (czyli zazwyczaj kto je kontroluje po zakończeniu gry)

- ustawiamy 6 znaczników niezależnych od misji, które są brane tylko pod uwagę przy korzystaniu Tactical Objectives, gracze naprzemiennie ustawiają po 3 znaczniki, znacznik musi znajdować się co najmniej 6 cali od krawędzi i 12 cali od innego znacznika

- na początku obaj gracze dobierają po 3 karty misji

- na początku każdej swojej tury gracz może odrzucić jedną kartę i dobrać nową

- za wykonanie każdego celu, na początku swojej następnej tury dobieramy kartę

-Gramy 3 bitwy
-Znaczniki celów misji nie mogą być wystawione w terenie niedostępnym, nie wyżej jak na pierwszym piętrze ruiny oraz nie mogą się znajdować w budynkach, oraz nie na wyższych górach jak 3 cale
-W wypadku, gdy znaczniki muszą być wystawione w z góry ustalonym miejscu, a jest to np, teren niedostępny należy rzucić kością kierunkową i zgodnie z strzałką wystawić znacznik przy ściance terenu niedostępnego
-Gracze zdobywają punkty VP w zależności od misji i jej celów głównych oraz pobocznych
-W przypadku Baya - 15:5
-Za bitwę oddaną walkowerem, przeciwnik otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
-Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0vp - 0vp.
-dodatkowe VP za różnicę w zniszczonych jednostkach (w misjach oprócz anihilacji):
0-1 - 0 VP
2-3 - 1 VP
4-5 - 2 VP
5 i więcej - 3 VP
-Tabled - w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Dodatkowo gracz, który wyczyścił stół wykonuje misje (dobiera karty i zajmuję znaczniki), wykonując ruchy do 7 tury włącznie (po odpowiednim rzucie czy owe tury się odbędą).
-Jednostki latające mogą scorować tylko w hoover/jump mode. W takim wypadku odległość mierzona jest od podstawki.
-Różnica w VP przekłada się na wynik:
10:10 – 0 vp różnicy
11:9 – 1 vp różnicy
12:8 – 2 vp różnicy
13:7 – 3 vp różnicy
14:6 – 4 vp różnicy
15:5 – 5 vp różnicy
16:4 – 6 vp różnicy
17:3 – 7 vp różnicy
18:2 – 8 vp różnicy
19:1 – 9 vp różnicy
20:0 – 10+ vp różnicy

*Oddział uznaje się za zniszczony dodatkowo jeśli: minęła ostatnia tura i znajduje się w rezerwie lub jest rozbity i ucieka
**Mysterious Objectives – można na nich grać jeśli obaj gracze jednogłośnie przed bitwą tak sobie zażyczą
***Tura 6 na 3+, tura 7 na 4+

V. STOŁY I TERENY
- stoły 48x72cale
- tereny ustawione już przez organizatorów przed turniejem, jeśli tereny przeszkadzają w ustawieniu celów misji tylko organizator/sędzia ma prawo je przestawić
-wysokie wzgórza/klify są terenem niedostępnym
-jeziorka są terenem trudnym i niebezpiecznym
-nie korzystamy z Mysterious Terrain
- fortyfikacje wykupione przez gracza muszą zostać wystawione tak jak to opisano w podręczniku fortyfikacji.

VI. PUNKTACJA TURNIEJOWA:
Gracze będą klasyfikowani na podstawie zdobytych punktów turniejowych. Oczywiście, aby wygrać turniej należy uzbierać więcej punktów niż inni. Punktujemy gry oraz hobby, więc zwróćcie uwagę na obie te rzeczy podczas turnieju. Oto wykaz ile maksymalnie można zdobyć punktów na turnieju. Poniżej także szczegółowe opisy.

Punkty za rozegrane potyczki - Max.60 pkt
Punkty za akcesoria – nie utrudnianie przeciwnikowi gry 0/5 pkt
Punkty karne ( 1 pkt za każde 5 minut spóźnienia z oddaniem wyników oraz za jawne oszustwa - zgodnie z oceną sędziego)
KODEKSY armii są obowiązkowe, to samo tyczy się dodatków „Escalation” oraz „Stronghold Assault” jeśli gracz wykorzystuje jednostki tam opisane, MOGĄ BYĆ W FORMIE ELEKTRONICZNEJ

Max. można uzyskać 65pkt

AKCESORIA
-coś do pisania +1pkt.
-posiadanie wzorników które są wykorzystywane przez uzbrojenie/zdolności z rozpiski+1pkt
-własna miarka+1pkt
-kości +1pkt
-własne znaczniki misji +1pkt

Offline

 

#2 2016-07-29 22:19:06

Marins

Aspirant

Zarejestrowany: 2013-12-07
Posty: 35
Punktów :   

Re: Turniej OldHammer! 27.08!

Oczywiście bez super heavy i bez gargantów

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pedagogikagrc.pun.pl www.spatchelm.pun.pl www.animili.pun.pl www.busforum.pun.pl www.warbrotherhood.pun.pl