GNOM

Gry Bitewne, Karciane, Planszowe

Ogłoszenie


#1 2014-02-04 13:40:53

 Alucard

Cyniczny Troll

Skąd: Pogrzebiarnia
Zarejestrowany: 2013-11-22
Posty: 91
Punktów :   
WWW

Turnieje gry Warhammer 40'000

Z wielką przyjemnością mam zaszczyt zaprosić wszystkich graczy WH 40k, na turniej klasy Challenger, który odbędzie się w dniach 24-25.05.2014 na evencie Gnomicon, w trakcie eventu będzie miało miejsce wiele innych ciekawych wydarzeń między innymi: Turniej klasy Master Warhammer Fantasy Battle, Grand Prix Triale połączone z Sezonowymi Psychatogami, WM&H Hungry Games. W ogłoszeniu znajdują się informacje wstępne, jesteśmy obecnie na etapie dogrywania wszystkich najważniejszych spraw związanych z eventem, a naszym zamiarem jest, aby wszystko wyszło idealnie i bez żadnych zgrzytów. Jeszcze raz gorąco zapraszam wszystkich na turniej, oraz do zapoznania się z regulaminem.


I. Informacje wstępne:
Data: 24-25 Maj 2014
Miejsce: Szczyrk
Zakwaterowanie i informacje odnośnie całego eventu: www.gnom.pun.pl/viewforum.php?id=23
Tutaj będziemy grać i mieszkać: www.orle-gniazdo.pl/ - informacje noclegowe znajdują się na samym końcu posta
Format: 1850
Wpisowe: 35zł
Czas jednej gry: 2:45

Ramówka:
Sobota
*Zapisy do 9:45
*Gra 1 10:00 - 12:45
*Przerwa na obiad
*Gra 2 14:00 - 16:45

Niedziela
Gra 3 9:45 - 12:30
Gra 4 13:00 - 15:45

II. Nagrody:
Planowany jest za pierwsze miejsce puchar oraz nagrody pieniężne dla Top3, około 6nagród losowych i nagroda dla najmłodszego gracza.
Możliwe, że będą nagrody niespodzianki. Dokładniejsze informacje niebawem.

III. TWORZENIE ARMII:
-Format punktowy to 1850 pkt.

Dopuszczone:
-Oficjalne kodeksy: Adepta Sororitas, Astra Militarium, Blood Angels, Chaos Daemons, Chaos Space Marines, Dark Angels, Dark Eldar, Eldar, Grey Knights, , Imperial Knights, Inquisition, Legion of the Damned, Militarium Tempestus, Necrons, Orks, Space Marines, Space Wolves, Tau Empire, Tyranids
-Suplementy: Black Legion, Clan Raukaan, Crimson Slaughter, Farsight Enclave, Iyanden, Sentinels of Terra
-Fortyfikacje: Aegis Defense Line, Bastion, Skyshield Landing Pad wzięte z rulebooka
W użyciu będą zasady "Updated Building Rules" z Stronghold Assault
-Dopuszczone fortyfikacje, budynki bierzemy z RB, ale korzystamy z Updated Building Rules z Stronghold Assault
Inne: Be'lakor, Cypher

Niedopuszczone:
-Imperial Armour
-Escalation
-pozostałe fortyfikacje
-pozostałe dataslates i formacje
-Obowiązują oficjalne FAQ oraz PKZ
-Zakaz proksowania
-Obowiązuje pełny „FOC”

Zasady ogólne:
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nieujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.

IV.Zgłoszenia
Dane odnośnie przelewów, podamy niebawem. Prosiłbym również o wstępne zgłaszanie się w temacie, dla oszacowanie wstępnej ilości osób chętnych, jeśli można prosiłbym o podanie Imienia/Ksywki/Nazwiska, z góry dziękuję.

Zgłoszenia finalne należy wysłać na podanego maila (gnomicon2014@gmail.com), do dnia 15.05.2013 do godziny 23:59, w celu sprawdzenia poprawności rozpisek, osoby, które nie wyślą w terminie zgłoszenia nie otrzymają nagrody w postaci 5pkt, głównych, oraz nie maja zapewnionego miejsca na turnieju.

Wzór zgłoszenia:

Imię/Ksywka/Nazwisko

Armia/Sojusz

HQ1 : (nazwa jednostki, wykupione opcje, odnośnik do transportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]

Elite1 : (...)
Elite2 : (...)

Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop 3 : (...)
Troop 4 : (...)

FA1: (...)
FA2: (...)

HS1: (...)
HS2: (...)

Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)

TransportX : (...)

(proszę nie umieszczać domyślnych opcji!)

TOTAL [(punkty)pts]

KP: liczba kill ponitów

Modele: liczba modeli

Przykładowe Zgłoszenie:

Kamil/ -/Michulec

Orks

HQ: Big Mek + Shokk Attack Gun

Elite1: 15 Lootas
Elite2: 10 Lootas
Elite3:10 Lootas

Troop 1: 11 Gretchin + Runtherd
Troop 2: 30 Boyz + Nob + Boss Pole
Troop 3: 30 Boyz + Nob + Boss Pole

FA1: Dakkajet + Suppa Shoota
FA2: Dakkajet + Suppa Shoota
FA3: Dakkajet + Suppa Shoota

HS1: Wagon + 4*B.Shoota +Grot Riggers
HS2: Wagon + 4*B.Shoota +Grot Riggers
HS3: Wagon + 4*B.Shoota +Grot Riggers

Fortyfikacje: Aegis Defence Line + Quad-Gun

TOTAL [(1848]

KP: 14

Modele: 115


VI. Misje:
-Gramy 4 bitwy
-Znaczniki celów misji nie mogą być wystawione w terenie niedostępnym, nie wyżej jak na pierwszym piętrze ruiny oraz nie mogą się znajdować w budynkach, oraz nie na wyższych górach jak 3 cale
-Gracze zdobywają punkty VP w zależności od misji i jej celów głównych oraz pobocznych
-W przypadku Bye’a - 15:5
-Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
-Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0vp - 0vp.
-Tabled- w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Dodatkowo gracz, który wyczyścił stół zajmuje tyle znaczników ile pozostało mu scoringów na stole (oczywiście maksymalnie tyle ile jest znaczników w misji).
-Różnica w VP przekłada się na wynik:
10:10 – 0 vp różnicy
11:9 – 1 vp różnicy
12:8 – 2 vp różnicy
13:7 – 3 vp różnicy
14:6 – 4 vp różnicy
15:5 – 5 vp różnicy
16:4 – 6 vp różnicy
17:3 – 7 vp różnicy
18:2 – 8 vp różnicy
19:1 – 9 vp różnicy
20:0 – 10+ vp różnicy

Kolejność postępowanie w trakcie rozpoczynania rozgrywki:

1. Rzut na wybór strony
2. Wystawienie znaczników (jeżeli mają być one ustawiane przez graczy), pierwszy znacznik wystawia gracz która wybierał stronę jako pierwszy, następnie naprzemiennie.
3. Losowanie Warlord Trait’ów.
4. Generowanie mocy z Rulebook’a (dla Psykerów)
5. Rzut na to który gracz wystawia swoje armie jako pierwszy (zwycięzca rzutu decyduje kto się pierwszy wystawia)
6. Rzut za Night Fight (chyba że w misji Night Fight nie występuje, lub jest określone jego występowanie)
7. Wystawienie armii
8. Wystawienie Infiltratorów
9. Scout Move’y
10. Przejęcie Inicjatywy.

Każdy z graczy otrzyma na turnieju wydrukowaną kartkę z podstawowymi informacjami rozgrywki, oraz opisem każdej z misji i graficznym rozlokowaniem obj, na stole.

Bitwa Pierwsza:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Strefy Wystawienia: Dawn of War
Zasady specjalne: night fight jak w rulebooku, fast attack scoruje
Cel misji: 5 obj, 3 na linii środkowej (po 18 cali od krawędzi i na środku), oraz po 1 na środku obu deployment zone'ów, obj środkowy i przeciwnika - 4vp, boczne - 2vp, nasz - 1vp
Dodatkowo każdy zabity fast attack jest wart 1vp.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker

Bitwa Druga:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Strefy Wystawienia: Hammer and Anvil
Zasady specjalne: night fight w pierwszej turze
Cel misji: 3 obj, jeden wystawiony na środku stołu warty – 4vp, 2 wystawiane przez graczy warte – 2vp.
Dodatkowo za każde dwa zabite oddziały przeciwnika gracz otrzymuje 1vp.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker

Bitwa Trzecia:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Strefy Wystawienia: Vanguard Strike
Zasady specjalne: night fight jak w rulebooku, heavy support scoruje
Cel misji: po 1 objectivie na środku każdej ćwiartki, boczne - 3vp, nasz - 2vp wrogi - 4vp
Dodatkowo każdy zabity heavy support jest wart 1vp.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker

Bitwa Czwarta:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Strefy Wystawienia: Dawn of War
Zasady specjalne: night fight jak w rulebooku.
Cel misji: 4 znaczniki wystawiane na zmianę przez graczy. Każdy znacznik wart jest 3vp.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker

*oddział uznaje się za zniszczony dodatkowo jeśli: minęła ostatnia tura i znajduje się w rezerwie lub jest rozbity i ucieka

VII. STOŁY I TERENY

- stoły 48x72 cale
- wszelkie niejasności dotyczące terenów należy ustalić przed bitwą, a ew. niejasności nieujęte w regulaminie podczas gry będą rozstrzygane rzutem kostką
-wysokie wzgórza/klify są terenem niedostępnym
-jeziorka są terenem trudnym i niebezpiecznym
-ruiny dają cover 5+ w całym area terrain, 4+ jeśli zasłaniają nas ściany
-nie korzystamy z Mysterious Terrain
- Wystawianie fortyfikacji: Po rzucie na wybór strony, ale przed rozstawieniem ewentualnych znaczników, należy ustawić fortyfikacje. Jeżeli obaj gracze posiadają fortyfikacje, to kładą je na stole na przemian, zaczynając od gracza który wybierał stronę stołu. Fortyfikacje nie mogą być rozstawiane na innym terenie oraz na znacznikach. Nie można też przesuwać terenu aby je zmieścić


VIII. PUNKTACJA TURNIEJOWA:
Gracze będą klasyfikowani na podstawie zdobytych punktów turniejowych. Oczywiście, aby wygrać turniej należy uzbierać więcej punktów niż inni. Punktujemy gry oraz hobby, więc zwróćcie uwagę na obie te rzeczy podczas turnieju. Oto wykaz ile maksymalnie można zdobyć punktów na turnieju. Poniżej także szczegółowe opisy.

Punkty za rozegrane potyczki - Max.80 pkt
Punkty hobbystyczne – wygląd armii: Max.15 pkt
Punkty za akcesoria – Max. 5 pkt
Punkty za nadesłane w terminie zgłoszenie 5pkt
Punkty karne ( 3 pkt za każde rozpoczęte 5 minut spóźnienia)
KODEKSY głównej armii oraz sojuszniczej są obowiązkowe, za brak każdego 2 punkty karne MOGĄ BYĆ W FORMIE ELEKTRONICZNEJ

Max. można uzyskać 105pkt

AKCESORIA
-coś do pisania +1pkt.
-posiadanie wzorników które są wykorzystywane przez uzbrojenie/zdolności z rozpiski+1pkt
-własna miarka+1pkt
-kości +1pkt
-własne znaczniki misji +1pkt


IX.HOBBYSTYKA:

a ) Malowanie:
- armia pomalowana w 50% +1 pkt*
- armia pomalowana w 75% +2 pkt*
- armia pomalowana w 100% +3 pkt*
- armia pomalowana w 100% i szczegółowo w 70% (pomalowane detale) +1 pkt**
- armia pomalowana w 100% i szczegółowo w 100% (pomalowane detale) +2 pkt**
- 100% armii z "zrobionymi" podstawkami (posypka itp) +1 pkt
* i ** nie sumują się

b ) Konwersje: można uzyskać max +3 pkt ( 1pkt za każdy skonwertowany model – do 3 pkt)

c ) "Wysiwyg"*
- armia wyposażona w pełni wysiwyg-owo dostaje max +4 pkt

* WYSIWYG (What You See is What You Get) – 0-4 Punkty Turniejowe.
Czyli zgodność modeli i ich posiadanego ekwipunku z rozpiską

d ) „Spójność” armii- jeśli po armii widać że jest przygotowania jako całość modelarsko, a nie jest zbieraniną przypadkowych modeli +1 pkt

e)rozróżnienie oddziałów- jeśli można na pierwszy rzut oka określić przynależność modeli do danego oddziału +1pkt (oddziały można bez problemu rozróżnić)


Świat się zmienia, słońce zachodzi, a wódka się kończy.
Opis: Jaskier do Geralta.
Źródło: Głos rozsądku V

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.speedwayman.pun.pl www.heroes3.pun.pl www.assaultcube.pun.pl www.hsm123.pun.pl www.speedway-gra.pun.pl